hur många centimeter har vi kvar

jag har sån skärmande huvudvärk alltså, 
Skulle behöva sova en stund, men det hinner jag inte idag.. 
har seriöst haft fullt upp från morgon till kväll, stressade till skolan och kom endå sent. 
Efter skolan hämtade jag min syster på dagis, har suttit barnvakt ett tag men nu somnade hon =)
Mamma kom precis hem från ikea med hennes kompis, dom har köpt en ny säng till mig!! 
är superglad och den ser sjukt skön ut...
även att jag har världens minsta rum trycker jag in en alldeles för stor säng där, men snart så mina vänner.
snart så flyttar jag!

Aja, kvällen kommer bestå av fix fix fix. 
Ska hjälpa mamma att måla lite, sen får vi se hur mycker fritid jag har kvar utöver det!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0