dags att försöka sova

nu är jag hemma, har käkat lite och kollat lite tv.
har jävligt tråkigt nu kan jag ju säga, så ska nog lägga mig o kika lite film så jag
orkar ta mig upp imorgon.
hade tänkt träffa inda som fått feber så jag får väl bli hennes egna lilla sköterska ;)
aja, nu ska ja tvätta bort sminket o krypa ner i sängen.
hade inte varit tokigt alls med en adam här bredvid sig nu måste jag tillägga,
får mer o mer ångest när ja tänker på
att han inte finns kvar i min närhet när jag vaknar upp jätte bakis på söndag.
life suckes, menmen.. 100 gånger fler pussar när han kommer hem så det funkar för mig.
nu ska jag sluta snacka massa strunt som inte rör er, hej på er.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0