he's the one, he's the one , I say it loud

fredags- va det 3 timmars nationella sen 3 timmars dans, allvarligt talat.. buggen va jävligt rolig!
efter att dansat en hel del skyndade jag mig in till stan och tog tåget till nybro med min fina pojkvän plus hans
vänner.
kvällen spenderades framför talang/film osv, supermysigt. kan ju säga att nååågon vid
namnet adam va ganska trött framåt 2-3  tiden där under natten, va som att pyssla om en liten bebis.
haha världens sötaste, ångrar skarps att jag inte spelade in det!
klev upp ordentligt ur sängen vid typ 4 idag, gick ut en runda och försökte åka tillsammans med adam på hans
longboard, gick väl sådär haha!


morning beautiful!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0