lördagkväll

det var över en vecka sen jag bloggade sist, känner mig så jävla usel!
men det tar vi igen med typ tre inlägg denhär kvällen, om inte mer ;)

så sist jag bloggade skrev jag att jag skulle på niornas dans, har några få bilder sen dess som
jag tänkte slänga upp i nästa inlägg.
men idag så har jag iallafall varit på påskmiddag med släkten, innan dess blev det en tripp till modehuset.
köpte skor och bikini. som jag också visar sen!
nu ska jag bara sätta mig med mitt påskägg och käka hela kvällen,
imorgon blir det påskmiddag igen. och på kvällen blir det födelsedagsfest för vår käre vän Lucas Andersson
som fyller 16 hela år!


en gammal bild, frågan är vad jag håller på med..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0