tre fina dagar med min underbara

nu är jag hemma tre helt otroligt mysiga dagar hos min fina adam,
måndagen började med lite god mat på stan och även ett köp på en
typ mocka magtröja i beige, eller hur man nu ska förklara.
resten av måndagen ägnade vi i soffan och sängen, tisdagen bestämde vi oss för att åka
ner till sjön och sola lite, hem och vila och sen tillbaka för att grilla lite med jacob o johan.

vid halv ett på natten smet vi ut med täcken på adams tak och satt och kollade på stjärnorna
i en timme och pratade om allt möjligt, hur mysigt som helst!
och idag har vi varit så pass duktiga att vi pluggat lite, städat lite och adam har jobbat i trädgården medans
ja låg i solen och svettades, haha! då känner man ju sig som världens bästa flickvän..

eftermiddagen spenderade vi bara i sängen och mös en hel del, och eftersom detta va sista gången jag
träffar min fina pojke innan han sticker till turkiet blir det lite känslosamt en kväll som denna.
kände direkt när jag satte mig i bilen att faktiskt tårarna värmde lite bakom ögonen,
kan inte fatta hur ja ska klara mig i två hela veckor.
men så är det, på något sätt ska jag överleva denna jävla plåga :*

en bild från igår kväll när vi va och grillade, adam och johan
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0