Döende

Ja, ni hörde rätt. 
Den sista veckan har jag sovit så jäkla lite, max 4 timmar om natten.
Snacka om att jag är slut nu?
finns ingen kraft kvar och man känner sig snudd på sjuk faktiskt, 
fryser, seg i huvudet, trött, ont i huvudet osv.
Så ikväll ska jag sova tidigt så jag blir av med denhär sömnsjukan!

Har spenderat dagen hos inda då jag va där innan klockan 8 imorse. 
Följde med henne till tandläkaren och hon kramade sönder min hand ungefär,
sen har vi slappat, pratat, kollat film och även käkat (sallad!)
så trotts att vi slappade höll vi oss nyttiga, good job?

uppdaterar mer senare
nyvakna jag och min delfinmugg från kolmåden chillar satan här, haha! 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0