för tidiga 16års presenter

Okej, för er som inte bor i kalmar området alltså - det åskar och blixtrar så in i helvete.
strömen har redan gått en gång och åskan blir bara värre och värre,
Min bror påstod precis att rutorna vibrerade lite när det åskade.
Men lika glad är jag för det, älskar åskan. speciellt på natten, regna får det gärna göra också.
iallafall, jag fyller år den 24 så fick min ena present idag. fick även pengar till att laga min kamera vilket
jag trodde aldrig skulle hända! även pengar tills göteborg =D 
glad tjej!
En superduper fin tavla på såndär duk. bilden föreställer en av mina katter som jag tagit,
ser dock att den hänger snett. haha!
2 kommentarer
Postat av: Anonym

härligt, så fin bild! vad heter katten och hur många har du? :)

2011-08-08 @ 22:52:59
Postat av: Anonym

härligt, så fin bild! vad heter katten och hur många har du? :)

2011-08-08 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0