svar på kommentar

Rebecka - Är inte du och linnea vänner längre?

Haha! förlåt.. Men för det första, jag tvivlar på att du heter rebecka fröken lilla.. ;)
Men jag ska svara på din fråga, såklart!
Jo Linnea och jag är visst vänner. Däremot inte lika tighta som innan med handen på hjärtat.
Vi har på sätt och vis glidit isär lite, vilket inte va mening på något sätt.
Även att vi pratar nästan varje dag ses vi inte så pass ofta. 
men som svar på din fråga, Jo vi är visst vänner, utan tvekan.
och om du läser detta linnea, du vet att jag älskar dig
2 kommentarer
Postat av: gson

Det var inte jag som skrev det!!!!

2011-08-10 @ 09:44:39
Postat av: linnéa

Älskar dig!! Och rebecca, trodde inte det heller :* Haha

2011-08-10 @ 11:11:58
URL: http://linnnepinnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0