Update

NU SÅ, nu lever jag, nu går det bra!
fast inte länge till, för guess what? Imorgon sätter jag mig i skolbänken igen, Fast för första gången i mitt liv 
på en skolbänk som INTE tillhör Vasaskolan.
Så ja, imorgon 09.00 kommer jag befinna mig i Stagnelius skolans aula för ett upprop.
Men för att lätta lite på sinnet kommer jag senare gå en sväng på stan med min fina pojkvän =)

Jaja, om igårkväll då alltså!
Det började bra, men oinbjudna människor vällde in och Lovisas lägenhet fylldes till absolut maxgränsen. 
Det blev konflikter, det blev slagsmål, skrik, osv. 
Ordningsvakterna började oroa sig, men allt löste sig mer eller mindre tillslut.
så är det!
NÅGRA FÅ BILDER FRÅN IGÅR NÄR DET VA SOM BÄST
'
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0