We Are Just Kids On The Run

Gud vad slut i huvudet jag ÄR! 
Har blivit grattad 1000 gånger om idag. telefonen har plingat och ringt som fan, alla kompisar i skolan,
och facebook? 
Kommer inte ihåg att det va såhär jobbigt att fylla år, haha!

Iallafall, jag har ett jäkla helvete i skolan nu med allt klassbytande. 
Av anledningar kommer ingen i min klass få byta klass, vilket leder till att jag och Linnea från min klass byter till Ekonomi/juridik. 
Thats it =) 
och såhär ser jag ut idag!
Plus converse
2 kommentarer
Postat av: beccis

grattis snyggfia! :d

2011-08-24 @ 21:12:48
Postat av: isabelle

Gå det snabbt och fort att byta linje? om man gör det en dag kan man börja dagen därpå då?

2011-08-24 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0