blixtrar och dunder, vart är det magiska undert?

Vilket jäkla väder?!
Ni som bor i kalmartrakterna kan nog hålla med tror jag.
Hela mitt rum skiner upp varje gång det blixtrar, och det känns även  som om huset skulle
kunna blåsa iväg just nu.
Kom iallafall hem nyss, har varit hos linnea och innan dess hos hennes kusiner.
jaha ni, Hade iallafall tänkt att jag faktiskt ska krypa ner snart.
Ska kika runt lite här på internet innan jag hade tänkt somna.

Imorgon ska jag kliva upp med tuppen och ta plats hos läkaren klockan nio för att kolla upp min hud.
Skönt att äntligen få en behandling efter sån jäkla lång väntan,
Och senare på dagen tar jag mig till nybro för att äntligen äntligen ÄNTLIGEN få träffa min fina pojkvän!
Har varit utan honom i ganska exakt en vecka och det känns otroligt länge nu när man är van att träffas så ofta 
och mycket.

Thats it, kommer lite nya kategorier här på bloggen strax.
Puss på er
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0