DETTA STÖR MIG


- människor som jämt måste vara bäst.
och som jämt ska ha rätt även om dom insett att dom inte har det. Men endå fortsätter att argumentera och kan bara inte erkänna att dom har fel, precis som vem som helst kan ha.
- hästberoende människor, FÖRLÅT alla er där ute!
Men jag vill bara kräkas när jag ser folk som lägger ut bilder på facebook när dom står och pussar på
sin häst och säger att det är det bästa dom har osv.
Okej att det är en hobby, Okej att man gillar hästar. men vid en viss gräns blir det bara irriterande.
Men det är bara mitt tycke, jag kommer inte hata någon för dom har en häst dom älskar.
Men jag låter gärna bli att läsa texter ang hur mycket du älskar hästar, Och jag låtar gärna bli att kolla igenom  alla hästbilder.
Hoppas inte ni tar det på fel sätt!

- människor som pratar så jävla mycket skit bakom ryggen.
Jag är en ärlig människa, och visst. det händer att jag också snackar skit, Men det ska isåfall vara av en 
bra anledning.
Tycker att fler borde våga stå för sina åsikter och handlingar

- Diskreta skrytmånsar.
Jag tror ni förstår hur jag menar? Man vill skryta men man gör det med "stil" så att säga.
Istället för att säga rakt ut hur rik familj du har, hur många dyra prylar du äger osv så smyger du fram det lite.

- KLT, Kalmar Läns Trafik.
Jag vill strypa busschafförerna dagligen.. Eftersom min pappa bor 2-3 mil från stan så åker jag väldigt mycket    buss när jag är hos honom. Jag åker buss varje dag förresten, även om jag är i stan. Men iallafall,
Dom är sämst på hålla tider, dom kommer alltid mer eller mindre sent, Dom vet knappt hur
betalningen går till. Och dom kör som idioter
- När man ex går på stan, Så möter man någon som kollar väldigt mycket.
Någon man kanske inte tycker om , någon man känner lite halvt eller någon som bara kollar allmänt mycket.
Precis när man passerat människan och vänder sig om för att kolla lite nogrannare, 
Så märker man att den personen också kollar på dig så ni liksom möts med blicken.
Jag skäms så mycket när det händer..
- dubbade filmer.
Okej att man ville ha dubbat när man va liten och inte läste/förstod engelska så bra.
Men jag hatar när man dubbar nu mera. 
Jag har små syskon och därför står Disney Chanel på ungefär hela tiden.
Vafan, har ni sett Hannah Monthanna? Det är oftast dubbat. 
Jag tål det inte!

- När man säger hejdå till någon man sprungit på ute på gatan,
Man byter några ord och sen säger hejdå. 
Blir så otroligt jobbigt när det visar sig att båda ska åt samma håll
- nylontights som går sönder hela tiden.
det är så irriterande. undra hur mycket pengar jag har lagt ner på dom där jävla tightsen när man måste köpa nya hela tiden?
1 kommentarer
Postat av: sfsauyfg h

kan du inte göra en sån kategori "detta stör mig" och lägga upp sånt lite ibland? :D

gärna andra kategorier med (a)

2011-07-19 @ 00:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0