hemma

gud vad trött jag är! 
Kom precis hem efter en lååång och framför allt sen promenad med Inda. 
en sen promenad dessutom, Inda kom nämligen inte hit förens närmare halv 12 eller liknande. 
men jag älskar henne iallafall!

Vi gick in mot stan där det inte var allt för mycket drag, Eller rättare sagt inget drag alls faktiskt!
Bara två stackars vilsa killar som visade sig vara ganska mysko, så dom fimpade vi direkt efter att ha
pekat ut vägen till centralen.
Där slapp dom betala 400 spänn för taxin iallafall.
Vi kilade vidare mot max, tog en glass, skaffade oss nya vänner (ofrivilligt) 
som läskigt nog visste mycket om inda och kände igen mig? Även ett läskigt gäng killar där.
Så än en gång rymde vi vidare, Gick mot oxhagen och där delade vi på oss.

Damn vad jag gillar den tjejen, och efter som jag vet att du läser detta .. PUSS PÅ DIG
Nu ska jag fixa lite, har tidigare plockat iordning lite i min garderob eftersom halva låg i sängen.
ska visa er senare vad fint jag hängt upp mycket av kläderna
för lite omväxligs skull en bild från midsommar på lukas, mig och jonas


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0