jag lever

nu är jag tillbaka igen, 
förlåt för det långa upperhållet men har varit hos adam sen i torsdags. 
Kom hem för någon timme sen, Är tyvärr inte på jätte bra humör men helgen med adam har varit underbar.
Om du läser detta adam, Jag älskar dig över allt annat =)

Vi har badat, bakat grillat, flyttat ut i nya huset, solat och bara haft det supermysigt.
Nu sitter jag och tjurar, vill göra nånting ikväll men verkligen INGEN är hemma. 
så lutar åt att jag drar in till stan för att trösthandla lite kläder faktiskt, vilket jag försöker övertala mig
själv om att inte göra. Borde, och vill egentligen spara alla pengar tills senare på lovet 
om det nu blir en tripp till götet eller liknande.
jaja, ni får lite bilderoch liknande snart
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0