kvälls-babbel

gosar med lilla bellet här framför datorn. 
Har kikat lite film med familjen, som jag nämnde innan laddade jag ner Sanctum trots att 
jag sett den tjugotusen gånger.
Och vet ni hur irriterande det är att ha en sju åring som inte fattar engelska bredvid sig i soffan?
Jag höll på att bli galen av alla tusentals frågor!
"varför gjorde han så? vad säger han? dog hon? varför? Vad gör dom nu för nått? vad hände? "
haha jaja, nu är det iallafall över.

Veckan är väldigt väldigt fullspäckad måste jag säga. 
Imorgon lär jag antagligen behöva packa eftersom dom försöker flytta stockholmstrippen så vi kan åka redan måndag.
Vilket betyder att vi hinner hem till onsdag så jag ska hinna gå på min mormor och morfars firande (silverbröllop)
Torsdag ska jag OCKSÅ iväg en stund över dagen ,
Fredag morgon befinner jag mig hos läkaren och sen åker jag till min käre pojkvän.
Så ser det ut!



1 kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du till stockholm med och vad ska du göra där? :D



vart ska du på torsdagen? hihi

2011-07-17 @ 00:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0