LINNE IN DA HOUSE MAAAN

Tänkte göra alla lite glada och uppdatera denna blogg! Emelie befinner sig hos sin pojkvän i Nybro, idag är det hans födelsedag. Igår var vi på lite chiliferre i nybban, det va näääjzz. Men iaf! Jag sitter hemma i min stora hörnsoffa, (den är brun och gjord av skinn, vart den är köpt vet jag ej). Kollar på '' Flickan från ovan '', den har precis börjat. Den är gooo. Nä hemsk faktiskt. Skulle egentligen färgat håret, men äääeee. JAHA, ni får lite långa inlägg av mig tanse.. Haha. Men när jag ändå håller på, så ska jag berätta en sak för er! Emelie är den bästa och finaste vännen man kan ha. Jag kan säga vad som helst till henne, även att jag har varit lite dumsig så har hon alltid varit där för mig. Och jag försöker verkligen så gott jag kan, att vara en lika bra vän tillbaka! Jag älskar dig över allt annat, och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.. Du är bäst helt enkelt!!
Me and you, just us two
/ Linnéa, p.s. det är rabatt, d.s.
.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0