look what I found, motherfuckers

Hemkommen efter ett dygn med louise. 
Kvällen igår va rätt bra, vi drog hem till Robin en sväng och drack lite. 
Bara för att liksom, så det va kul.
Dock inte lika roligt när man ska ta sig hem runt 12 tiden från oxhagen till norrliden. det är minst 6-7 km 
så det tog ett ganska bra tag.
Fixade lite nattkäk när vi kom hem, kollade lite film och gick och la oss. 

Nu sitter jag hemma i mitt gamla rum och ska snart börja packa lite inför morgondagen.
Har letat rätt på dom flesta kamera prylar som jag trodde jag slarvat bort, 
Nu har jag bara ett objektiv kvar att hitta.
Har varit så duktig och satt på ett filter och solram. 
Det är poäng till mig!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

vad drack ni? =)

2011-07-19 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0