morgon

godmorgon, Varför är jag uppe så tidigt??
Hela natten har jag suttit uppe och mixtrat med mobilen och försökt få den att funka, 
så tillslut lyckades jag men ska endå till media markt och lämna in den om cirkus 2 timmar. 
Så länge får jag låna linneas gamla lur, så tusen tack till henne. 
Nä nu ska jag faktiskt åka och sola, dock en jätte kort stund.
Och det är enbart för att kolla om hudinfektionen har börjat lägga sig, 
Det va faktiskt läkaren själv som tipsade om att sola när man käkat dom i drygt en vecka för att se om dom börjat
verka än. 
Så så får det bli, senare idag åker jag till min fina pojkvän =) 
hörs när ja kommer hem från solariet, puss
1 kommentarer
Postat av: Alicja

Fin blogg :)

2011-08-01 @ 12:53:07
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0