nattbabbel

och där var den nya headern uppe, 
är dock inte det minsta nöjd eftersom formatet på själva headern blev alldeles för liten ser jag nu. 
det var ju jävligt synd faktiskt, haha. 
Men det går och fixa, någon gång när jag har tid och lust. 
men tills dess får det vara såhär helt enkelt.
Hoppas ni lägger märke till den mittersta bilden av headern, det är linda louise och hedda. 
Mina kära vänner som jag nu inte får leva i samma korridor med längre, 
inte nu när gymnasiet börjar och alla splittras. 
Life is hard.
Men nu är jag alldeles för trött så har ingen aning om vad jag svamlar om..
Skulle kunna skriva ett meterlångt inlägg som handlar om absolut ingenting,

Men nu kom jag på en sak att säga! Fast detta är lite mer specifikt. 
Inda, till dig - JAG SAKNAR DIG, och jag har såå mycket att berätta för dig när du kommer hem,
PLUS att jag är sugen på glass, Inda

thats it, godnatt
2 kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild ! :D<3

2011-07-07 @ 05:41:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH! JAG SAKNAR DIG MEEEEEED!

Vi har så mycket att prata om, även att det bara var en vecka sen sist. Pusssssssssss

2011-07-07 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0