natural is beautiful

trotts att jag varit hemma hela dagen har det varit dålig uppdatering från min sida..
men eftersom jag endå ska upp tidigt imorgonbitti så kan vi lika gärna vara uppe sent ikväll ;)
tror nämligen jag har en ny header på g!
men den får ni se imorgon om ni inte hade planer på att
sitta uppe hela natten ungefär.

jaja, Imorgon då alltså.
Hade tänkte att jag skulle städa hos mormor så tidigt som möljigt för att inte förstöra hela dagen, 
Plus att jag slipper värmen om jag väljer att städa på morgonen. smart va?
Hade även tänkt att jag skulle gymma lite på vägen hem, Och sen hem och käka/duscha/fixa mig och packa.
Senare beger jag mig mot nybro för att hålla Adam sällskap under natten eftersom hans föräldrar försvinner iväg
på festival hela helgen. 
Sen på fredag får vi se vad som händer, adam jobbar till fyra så jag hoppas på bra väder så 
jag kan lägga mig ute på tomten och sola!
Thats it, kommer mer uppdatering snart.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0