packat

lovade ju er att ni skulle få en smygkik på vad jag egentligen stoppar ner i min resväska nu.
Jag orkade fota tre "outfits" jag kommer använda där borta, 
Smart att jag redan bestämt det innan va? 
eftersom vi inte ska vara borta alls länge går det ju faktiskt att lösa det på det sättet. 
så får man så lite packning som möjligt (brukar vanligtvis ha 3 gånger mer kläder med mig än denna gången)
so here we go
första outfiten, enkel och tråkig. 
Eftersom halva tiden kommer spenderas i bilen ville jag ha något slappt och skönt.
andra outfiten, skön men endå söt. 
Och istället för jeansskjortan vill jag nog ha min skinnjacka
sista outfiten


2 kommentarer
Postat av: Michaila

Snyggt ju .D

2011-07-18 @ 23:40:37
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: anna

var är den i mitten ifrån? mycketmycket fin ;d

2011-07-19 @ 00:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0