sådär ja!

då har jag varit i stan och käkat, passade även på att byta min navelpiercing. 
och otroligt nog gick jag dit alldeles själv, va lite osäker på om jag ville IFALL jag svimmade igen. 
pulsen ökade men efter vilat några minuter i soffan när man kom hem är allt som vanligt,
är så jävla känlsig och det enda som finns i mitt huvud när dom bytte
smycket va " det är en metallbit RAKT igenom mitt skin i magen, det är ett hål där " 
säkert därför jag stressar upp så mycket.. usch, aja nu var det klart och jag ska skynda till bussen!
det är en otroligt dålig bild, så det ser ut som det hänger en mutter i min navel haha.
men i verkligheten är den superfin och glittrar som bara den! 
supernöjd!
5 kommentarer
Postat av: rebecca

super fin!

kan du ta en bättre bild på den sen så man får se bättre hur den ser ut? :D

2011-07-01 @ 16:18:25
Postat av: Anonym

uppdatera dåååå :(

2011-07-03 @ 21:12:15
Postat av: en javla unge som saknar dig

AAAAH, jag hittar bara en massa anledningar till att komma hem nu :( Tank om du hade tuppat av, mongo!

I alla fall, magen ar skitsnygg! Jag har dessutom hittat en grej till dig nu. Pusssss pa dig!

2011-07-03 @ 23:39:47
Postat av: ellen

när fyller du år?



uppdatera mera för din blogg är grym! :D

2011-07-04 @ 16:21:37
Postat av: rebecca

kan du inte göra en tutorial hur du gör när du sotar dina ögon? :D

2011-07-04 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0