Singin' out

Jag är förvånad över att jag ens hinner med allt jag ska!
jag träffade som sagt inda, Sen rockneby och träffa lilla biszla (fick förklarat för mig att hon stavas med s-z)
Och Biszla är då en liten amstaffvalp, så jävla busig. 
Hon bet både hål i min läpp och i örat, men jag får skylla mig själv när man ska busa med en liten valp som henne!
världens snällaste iallafall.
Städade hos mormor påvägen hem och nu har jag precis packat det sista tills imorgon.
Då rullar husbilen och bilen om BÖDA!!
Kommer hem på söndag igen så får se om det blir någon uppdatering tills dess, tror inte det tyvärr. 

Iallafall, tänkte visa en  salig blandning av musik från min starred lista. 
Och ja. jag har något udda och blandad musiksmak =)
Mumford & Sons – Little Lion Man
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Janglin
Sebastian Wijk – Redhead
Marcus Price – Bubbelgum
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0