svar på kommentar

fick frågan om vartifrån klännigen är ifrån någonstans i inlägget "packat"..

svar: Den är från vila! ynka 70 kr (kostade 300 från början, så snacka om ett kap!)
När den kom ut på marknaden ville jag jätte gärna ha den, men det blev 
aldrig att jag köpte den.
Sen nu på senare dagar kom det en på rean i s som passade mig, dock visste jag inte vad jag skulle
ha under den då, vilket ledde till att jag inte köpte den.
senare kom jag på det och skyndade in till stan, ryckte till mig den. Och inte förens jag kom hem
såg jag att den va i Large, men det gör ju inget. perfekt som klänning! :D
2 kommentarer
Postat av: beccabus

jätte söt!

2011-07-19 @ 01:10:23
Postat av: Anonym

kommer det bli tidsinställda inlägger eller vad det nu heter när du är borta?

2011-07-19 @ 01:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0