svar på kommentar

fick frågan om jag kommer uppdatera nu när jag är hos adam, och även om vilken gymnasielinje jag 
kommer gå.


svar; ja jag kommer uppdatera LITE med få bilder om man säger så! blir garanterat mer när jag 
kommer hem från nybro. men ska försöka så gott jag kan!

ang gymnasiet, Jag kommer gå Samhälle/beteendevetenskap på stagneliusskolan här i kalmar.
du som frågade, jag har ingen aning om du kommer från kalmar eller känner igen linjen. 
Men den innehåller mycket språk, samhällskunskap, ledarskap, kommunikation, psykologi, filosofi och 
sociologi!
kommer bli jätte spännande =)
här är skolan, den ligger mitt i stan och det är väl en fördel endå .


ja ni, Adam började jobba idag vid sju så fick väcka honom.
han är nog världens morgontröttaste person jag känner, men efter mycket om och men gick han iallafall
upp! haha.
vaknade vid 11, städade lite, diskade lite. 
skönt nog fick han sluta mycket tidigare så just nu duschar han. 
Kvällens planer är ganska tomma - handla , laga mat och film mys!
ungefär så.
hej så länge
2 kommentarer
Postat av: ELLINOR

superduper fin blogg!

vinn fyra länkar på min blogg just nu!

kram! :)

2011-07-08 @ 21:02:32
URL: http://ellinorsvalberg.devote.se
Postat av: ELLINOR

sv: Jaa, jag skulle kunna tänka mig o länka dig om du gjorde detsamma. Men då får man vänta till tävlingen är avslutad. Vi hörs då? :) din blogg är skit fin!

2011-07-09 @ 01:47:05
URL: http://ellinorsvalberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0