svar på tal

svar på kommentar;
fick en fråga om vad jag ska göra i stockholm och med vilka jag ska dit.
även frågan vad jag ska göra på torsdag.

so here we go, jag åker till stockholm med familjen! kanske ingen resa för mig efter jag har syskon 
som inte ens är ett år. 
Så det lär inte bli nån vidare shopingtur, men jag ser det som en liten familjegrej helt enkelt! 
ska bara bli allmänt kul att åka iväg =)
Vad jag ska göra på torsdag tänker jag tyvärr inte avslöja, iallafall inte än haha!

förresten håller jag på att snygga till min kamera, tvätta den lite. objektiv osv!
den har börjat bli dammig efter att bara ligga i min garderob i ett år ungefär ;)

vanliga örontopps gör underverk om du ska damma av alla små vinklar på systemkameran, haha. 
något ja tipsar helt enkelt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0