Vad vill ni se/läsa om här i min blogg?

Hörni , Hjälp mig nu!
känner att statistiken varken går uppåt eller neråt, Och det är inte överdriver mycket kommentarer för 
den delen heller.
Så vad vill ni se och läsa om här i min blogg? 
Kom med alla möjliga förslag så hade jag blivit super glad!

Hade tänkt att ta något att äta nu och sen duscha(Så hinner jag ladda upp batteriet i min kamera)
Juste, så ska ni få se bilderna från vad jag plockade med mig för något i resväskan.
Men det får ni inte se förens senare ;)
Efter det ska jag krypa ner i sängen och kolla resten av avsnitten från gossip girl. 
Hörs sen!
5 kommentarer
Postat av: sara

mer smink, hår och kläder!! lite ytligt kanske men kul att läsa :D

2011-07-19 @ 00:46:57
Postat av: sara

sar

2011-07-19 @ 00:49:22
Postat av: joanna

bilder! från vardagen, fester, på dig & adam osv, Bilder är alltid kul ;)

2011-07-19 @ 00:50:14
Postat av: Anonym

du kan börja köra "veckans"

du gör en sån kategori och varje vecka på söndagen skriver du något, som typ " veckans blogg, veckans tips, veckans kommentar, veckans outfit, veckans makeup," ah du fattar, så gör du det varje söndag med olika saker :D

2011-07-19 @ 01:13:02
Postat av: hoho

du kan börja med "detta visste du inte om mig"

alltid kul att läsa

2011-07-19 @ 01:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0