dagens

så otroligt skön dag, kör - städ - fika?
sen slutade man vid 11 redan, fixade lärar present åt klassen och drog in till stan med louise och linda.
åkte även och städade hos mormor, sen in till stan ingen och träffa min pojke och johan.
handla lite kläder , tillbaka till norrliden fast till louise. och sen hem igen!
lite stressigt men jag är nöjd.
ska faktiskt sova snart så jag orkar upp imorgon, ska va hos rebecca halv 8 för sminka och fixa hår.
sen är det skolavslutning för hela jävla fucking slanten!!!!
dagens köp;
ear cuff 
lössittande,djupt linne
turkos/blå topp
upptäckte nu att jag ser fan svart ut på sista bilden?
3 kommentarer
Postat av: rebecca

jävligt fint linne! :d

2011-06-16 @ 22:45:49
Postat av: anonym

hahaha du är svart

2011-06-17 @ 08:27:19
Postat av: Anonym

sjukt fint linne, vart hittar man det ? :)

2011-06-18 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0