en liten summering

hej igen! 
förlåt för min lilla bloggpause, men har gottat mig med min pojkvän i två dagar nu,
blev ingen tältning men en hel del annan mys.
som igår va vi med johan alle och lukas och solade på stranden, faktiskt första gången i år jag solar på
en strand! haha. dock badade jag inte som dom andra, men jag erkänner.. jag är en badkruka ;)
iallafall har jag nu kommit hem från nybro - babyfotografering för lillebror - mcdonalds.
så nu sitter jag här och väntar på fröken inda!
när hon kommer ska vi fixa lite, sen beger vi oss på lite grillfest så att säga!
taggad som ett as.
puss på er
bild på adam igår när vi va ute en stund
bild från frukosten i onsdags med linnea,mums
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0