go kväll!

förlåt! 
igår var jag ju på möllstorp sen sov jag hos linnea på kvällen.
och juste, pappa ringde mig igårkväll och sa att jag hade en räkning från bibblan på 600 spänn?!
för ett gäng böcker till ett skolarbete, kändes ju lite sådär om jag ska ärlig 
men det löste jag imorse genom att gå dit och säga att jag är 15, då slipper man betala.
smart!
har iallafall varit i hamnen idag med rebecca, snacka om att det va varm, varmare än någon annan dag detta året, det var helt sjukt. jag badade nog upp mot 10 gånger eller nånting.
när jag kom hem tog jag en powernap för att ladda upp mig lite inför en timme på gymmet & löpbandet. 
hem och käka, kolla lite tv och duscha. så jag är precis klar! :D

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0