I'm 2 cool for school

godmorgon!
jag vaknade supertidigt och va jätte pigg, hur ovanligt är inte det?
om 45 minuter befinner jag mig i vasaskolans källare för lite musikövning inför skolavslutningen som
är IMORGON.
kan fan inte greppa att jag har gått 10 år på en och samma skola, och nu ska jag inte va kvar där?
och betygen, dom som man grundad o kämpat för i 9 år. dom bränns upp bara sådär? 
dom spelar ingen roll längre.
måste erkänna att jag är aningen rädd för att lämna min älskade skola och förflytta mig till stagg, så att jag blir yngst och minst igen.
men nu släpper vi dethär. har fullt upp hela dagen så uppdaterar senare ikväll!
fan vad ljust mitt hår har blivit , och framför allt när jag har sidbena?
2 kommentarer
Postat av: din största idol

uppdatera dååå :(

2011-06-16 @ 20:42:16
Postat av: anonym

svarting med vitt hår! hihihihi

2011-06-17 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0