jag-hatar-rubriker

förlåt, men jag är alldeles för trött för att visa dagens köp!
utan det får ni se imorgon. blev iallafall ett par trosor, ett linne och en tshirt typ?
shit vad trött jag är.. så känner på mig att det blir att gå och lägga sig tidigt och sen upp hyffsat tidigt. 
för nu ska jag börja med lite morgonträning på gymmet ;)
efter det ska jag en snabbis till stan för att hämta upp linnea plus kolla om min navel är redo för
att byta piercing, hoppas jag skarp på att den är.
jaja. godnatt på er om jag inte uppdaterar mer ikväll
lyckades iallafall få en bild på linnet jag köpte idag, haha
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snyggt. Vart har du köpt det? :d

2011-06-22 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0