life is good

åååh jag är på sånt förbannat bra humör! jag älskar livet just nu.
även att mitt humör under kvällen gått upp och ner känner jag nu att det finns fan inte nånting som är dåligt nu?
sommaren är på g, vädret är med oss, härliga grillkvällar en vecka irad nu med fylla osv. 
underbart.
är iallafall hemkommen efter chillgrill/supakväll på slottet som började vid låååångviken.
blev ett jäkla gäng människor, 
nu när jag räknar i huvudet över 20 st till och med.
så det ska va!
sa även hejdå till vår nye vän från uppsala som sticker hem imorgon, tråkigt - men så är det!

nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och åka till pappa för att fira min broder. 
PUSSS!
juste, har blivit aaasbrun idag. nice
oså lite strandmusik på det!
Timbuktu – Resten av ditt liv
Sonic Palms – On The Beach - Radio Edit
Freedom vs Musikk – Hang On 2007
The Provider – [They won't] Play Me On the Radio
Jason Derulo – Don't Wanna Go Home
Movits! – Skjut mig i huvet
Panda Da Panda – Titta när han dansar
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0