måndag,och lite extra riktat åt dig linnea!

till dig LINNEA som kommenterade att det va dåligt att jag bara skrev godnatt och inget mer.
jag ber om ursäkt ( för att du inte har nått annat liv än att läsa min blogg... )
haha! 
så därför blir det mer text nu , för er som gillar läsa.
om en timme ska jag samlas vid slottet, kommer bli sån jäkla skön dag när vi från 9c ordnat en
aktivitetsdag för resten av högstadiet. så för min del kommer jag bara sitta i solen och vara
jury i några timmar. SKÖNT!?
efter det blir det en eller två timmars promenad på stan med min kusin som ska köpa skolavslutnings klänning!
efter det får vi se om LINNEA har tid för mig en stund kanske? 
och förresten.. till dig linnea, du måste köpa penslar så vi kan börja måla snart.
eller börja och börja, vi började på detdär förbannade staketet för ett år sen och är inte halvvägs än.
flera mils stolpar som ska målas, skitbra!
allt från mig
puss
juste - LINNEA, du MÅSTE va med mig ikväll. för vi MÅSTE träna. sådeså!
du har faktiskt ingen talan om dethär. puss på da :)
3 kommentarer
Postat av: linnéa

WEEEEEY!! :) men funkar ens våra träningskort nu..? Hahaa

2011-06-13 @ 08:17:18
URL: http://linnnepinnne.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; förlåt för sent svar men jag har varit lite upptagen dom senaste dagarna och internet har strulat en hel del"/ men är allt bra med dig?:)

2011-06-13 @ 18:53:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: astrid

hej emelie, tänkte bara höra om du har ett par vita klackskor du vill låna ut, har letat över hela kalmar men hittar inget:( hehe bra blogg föresten :D

2011-06-13 @ 21:25:16
URL: http://aastriddgierow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0