nagelfix

shit vad trött jag är?!
Somnade direkt när jag kom hem från skolan, vaknade - åkte in till stan för att handla gel kit till naglarna,
sen hem och sov en stund igen.
Vi hade ju som sagt skattjakt och kör idag, och det tar slut på alla krafter plus att jag inte åt på 10 timmar. 
då blir man lite småtjurig ;)
nu ska jag iallafall få tag på inda som ska fixa mina naglar. hoppas på att hon kan ses så fort
som möjligt annars lär ja va hemma efter midnatt typ..
aja, imorgon är det fotbollsdagen som gäller. så jag är taggad och
hoppas på skitväder så det blir lite lerigt. haha!
vi hörs imorgon

nu ska mina händer bli snygga!

2 kommentarer
Postat av: anonymus

så snygga händer du kommer få, jätte snygga!!!!!

2011-06-14 @ 20:23:18
Postat av: Flickvän

Jag lovar att dom är snygga efter morgondagen!!!

2011-06-15 @ 01:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0