svar på frågestunden

1.  jag har tre frågor :
- du och din kille är jätte söta tillsammans och värkar trivas assbra tillsammans med varann, bråkar ni aldrig och sånt? :P haha
- vad är enligt dig själv, din svagaste / starkaste sida? ;)
- umgicks du inte med dom från öland förut? varför gör du inte det längre?

svar:  jag svarar på fråga efter fråga, 
- och ang den första.. tack ska du ha! nej faktiskt inte, än sålänge har vi inte bråkat men det kommer väl det med! 
jag trivs så otroligt bra med adam och tack vare att vi är så lika och kommer överrens så bra så har vi hållt oss undan bråk! 
- oj vad svårt.. men en av dom sidor jag gillar med mig själv är att jag oftast vet vart jag har folket runt omkring mig. det är svårt att förklara! 
och min svagaste måste nog vara mitt temprament/känslosamhet.
Jag reagerar starkt, vare sig det är lycka eller ilska!
- jo jag umgicks med dom 24 timmar om dygnet ungefär. 
jag är hellre med min pojkvän och hans vänner nu istället, ölandskillarna är inte riktigt så som dom va förut, och jag antar att jag inte heller är det! vi har glidit isär helt enkelt ;)

2.hur gör du för att hålla din hy så fin?

svar: haha! det frågar du mig som har ärr precis överallt i ansiktet.. skulle inte vilja påstå att min hy är speciellt fin heller utan det går i perioder. det syns väl på mitt hår och min hy när jag tränar,
äter nyttigt och är ute mycket. 
så jag antar att det är sånt som spelar roll! 

3. är du oskuld?
1. du och din kille är jätte söta tillsammans och värkar trivas assbra tillsammans med varann, bråkar ni aldrig och sånt? :P haha
2. vad är enligt dig själv, din svagaste / starkaste sida? ;)
3. umgicks du inte med dom från öland förut? varför gör du inte det längre?
svar: nä, jag har en pojkvän. är du oskuld?

4. kan inte du göra lite sånnahär punkter " sånt du inte visste om mig " ?

svar: jag kan börja med att göra några få sådana punket här och nu, 
men jag lovar att det kommer mer av sånt i fortsättningen!
* jag är vänsterhänt
* när jag är hemma går jag alltid runt och sjunger
* jag är kinda kontrollfreak
* jag får ont i magen varje gång man kör om en lastbil

5. hejhej! kan inte du berätta lite kort om dig själv? jag bor i dalarna så känner dig inte sen innan så jag läser bara din blogg, skulle uppskattas om du berättade lite kort om dig själv och din barndom! :DD
svar: absolut! Jag heter Emelie Lindvall, född i kalmar och uppväxt här med mamma och pappa på olika håll!
nu till hösten börjar jag första året på gymnastiet som ligger mitt i staden och heter Stagnelius skolan.
På fritiden utövar jag ingen preciell sport utan gymmar gärna, umgås med vänner/pojkvän och har allmänt kul. 
jag är ingen svår person utan om du är en bra människa är jag likadan tillbaka, 
vet inte mer vad jag ska säga? haha
6. brukar du trila af?

svar: haha! har aldrig hänt..
7. har du några djur?

svar: jajemän, en hund och tre katter!

8. har du några bra filmtips ?

svar: hm.. gud vad svårt, jag är ju en allätare så jag ser ju allt och gillar allt! 

9. vilka bloggar följer du? och hur många läsare har du per dag ungefär?
svar: dom bloggar jag verkligen kollar varje gång jag sitter vid datorn är Kenzas, kissies, paows, hannalicious, 
linnnepinnnes, astrids, angelica blick osv. 
läsarna varierar stort! allt mellan 80-150 än så länge. dock har jag inte gjort någon reklam för min blogg än. 
det kanske jag borde göra?

10.tror du att du kommer fortsätta blogga i flera år och kanske bli en "känd" bloggare? :D
och hade du velat det?

svar: jag tror jag kommer fortsätta blogga ja! för dethär tycker jag är skitkul, 
om jag blir känd tror jag dock inte! och det är inte heller nått jag strävar efter, käns som om det är alldeles för jobbigt! 

11.vem har fixat din design????
svar: fixade den från en tjej som gör gratisdesigner, vad hon heter minns jag inte dock! men det ska stå någonstans här på bloggens framsida, tror tom det finns en liten ikonbild på henne! 

12. kan du inte lägga upp lite tips på kläder, smink och frisyrer ibland som lite inspiration?
& kan du inte lite olika kategorier som typ "outfits" "makeup" och så, så blir det lättare att hitta? :D

svar: bra att någon säger åt mig så jag tar tag i detdär! för det har jag faktiskt
funderat på väldigt väldigt länge men har aldrig orkat, men självklart - det ska bli mer av det
och kategorier ska jag också fixa!
13.vad är din absolut största dröm?

svar: att få åka jorden runt tror jag
14. vilka umgås du mest med? :)

svar: linnea, inda, min pojkvän, linda, louise, hedda osv! det är lite olika faktiskt
15. har du några syskon?
isf, hur många, hur gamla och vad heter dom?
svar: 4 bröder och en syster!
äldst är hannes 10 år (tror jag?)
william 7år
gustav 4 år
frida 3 år
theo 2 månader!
16.har du några planer för sommaren? :D

svar: hela min sommar är planerad, festa så otroligt mycket det bara går, sola/bada, böda
sen när min pojkvän slutat jobba beger vi oss iväg någonstans. vart är inte bestämt än, men nånstans ska vi!
lite små resor helt enkelt
17.vilket är ditt bästa sommar minne ?
Glad midsommar på dig:D

svar: varje dag av sommaren är som en dans på rosor! haha, näe men torsdag - söndag va ju fan snudd på
oslagbart, , men om vi nu ska fokusera på förra året blir det nog varenda dag!
18.vilken är din favorit sminkning till vardags och fest?

svar: till vardags gillar jag att ha så neutralt som möjligt, lite lite puder , eyliner , mascara och lite ögonbrynspenna.
till fest brukar jag fylla på med lite rouge, en mörkare ögonskugga, lite mer mascara och lite mer ifyllda ögonbryn!
19.hur träffades du och din kille? :)
ni är jätte fina ihop!

svar: adam och jag har känt varandra sen jag gick i 6an/7an, och det va där nångång vi blev tillsammans under en väldigt väldigt kort period. efter det pratade vi inte direkt utan det var under hösten 2010 vi började prata. 
Och jag minns så väl första gången vi skulle
ses på evigheter och mamma skjutsade mig till adam där jag skulle stanna
över natten, jag va så sjuuuukt nervös. men blev direkt superduper kär i honom! :D

20.Vad ska du gå för gymnasium och vad ska du göra efter gymnasiet? :) Har du några speciella framtidsplaner eller drömmar? :)
svar: jag kommer nog gå samhälle/beteendevetenskap på stagg, så ser det ut just nu iallafall!
och mina framtidsplaner ser inte ut på nått speciellt sätt.
jag ska flytta hemifrån så fort jag bara kan, sen ska jag avsluta gymnasiet och läsa vidare på högskolan!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0