niornas fest

hallå allihopa!
snacka om att jag är SLUT nu eller?
som jag säkert nämnt tuusen gånger i denhär bloggen hade vi niornas avslutningsmiddag igår.
så gick upp vid fem för att hinna plugga, gjorde prov, åkte efter nio till hemlig ort.
sen fixade vi 11 från festkommitén heeela dagen. från 10 - 16. inte nog med det hade vi fullt upp när
allt folk började träda in.
Middagen gick SUPERBRA och jag är verkligen jätte nöjd! över förväntan helt klart.
och jag har nog aldrig skrattat så mycket, tårarna sprutade av skratt när en tjurig 60+are till lärare
kliver upp på scenen i ballerina klänning o toffsar och mimar till "mitt sommarlov" 
med sån otrolig inlevelse.

jaja, va hemma runt 01.00 inatt, så har nog aldrig längtat så efter min säng.. 
synd nog dog min kamera igår redan under middagen. men lite bilder ska ni endå få!
lite av dom bilder jag hann ta innan kameran dog!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0