igår - idag - i bilder och lite text!

hallå igen, 
kan ju börja med att berätta kort om gårdagen - inda och sara kom hit.
sen drog vi vidare till långviken och grillade med mysigt folk, 
senare försvann ungefär halva gänget mot slottet för lite fylla ungefär. 
där satt vi väl tills klockan passerade 00 - 00.30.
blev lite nattkäk på max och sen hem och krypa till sängs efter 2 tiden.
ungefär så såg min kväll ut!

idag stack jag och linnea till möllan på ön för sola och bada, helt otroligt nog tog jag årets första dopp!!!
jag är superduper stolt verkligen.  för det är absolut inte likt mig att bada vid typ 18 grader?
iallafall spenderade vi 5 timmar där och linnea blev såklart KNALLRÖD
medans jag tyckte jag såg ut som innan. men det tycker jag inte längre, just nu är jag helt bränd över näsa,rygg,axlar, baksida lår, RUMPA osv.
vilken härlig bränna!!

här kommer bilder från dagens solning!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

har du piercat dig i naveln nu? :)

2011-06-05 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0