back on track, för ett tag framöver

jag har hunnit med en hel del sen sist jag skrev,
och anledningen till att det inte varit någon uppdatering här beror på
att det först var valborg, (bilder därifrån kommer i nästa inlägg)
sen var jag så modig och piercade mig, vilket ledde till att jag svimmade och skaffade
mig en mysig hjärnskakning!
nu är jag på bättringsväg iallafall, har kikat lite på ikea med pappa.
fick med mig en ny lampa och spegel hem iallafall, så lite applåder till honom från mig ;)

träffade även min käre morbror där som överraskade mig positivt genom att han
tänker lägga undan en klänning till mig och även lägga på 50% rea till mig, ifall jag köper den
i hans butik! och han bossar alltså på MQ så det ska nog inte va några
problem att hitta en klänning där ;)

jaja, mer om veckan och morgondagen kommer senare. puss på er


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0