döende

här ligger jag under en filt, och jag är så otroligt trött! idrottslektionen idag tog livet av mig. 
ja ni coopertestet är inget och leka med!
men jag är stolt över mina 2,5 km på 11 min om jag minns rätt?
inte lika skönt däremot när man lägger sig i gräset för att andas ut och lägger sig på massa
brännässlor.. Jag ångrar att jag inte fotade alltså, för ni skulle sett mina knän och händer, 
dom var så svullna och såg ut att vara fulla med gigantiska blåsor. vilket egentligen var nässelutslag då men. 
efter skolan cyklade jag in en snabbis till apoteket,
Nu tar jag en liten powernap innan jag sticker iväg till inda ikväll! ;)
så godnatt lovers.
förresten, vad ska ni göra idag??
1 kommentarer
Postat av: LIENE

Tack, glad att höra:D



Så bra du r! Jag gjorde coopertestet på 14 minuter...men var grymt trött den dagen. Idag med. Fredagar är inget att leka med. Tycker idrott ska vara mitt i veckan istället.

2011-05-27 @ 19:41:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0