I made it

ÄNTLIGEN klart med dendär förbannade uppsatsen, så otroligt skönt! 
Nu ska jag bara förbereda mig inför min biologiredovisning plus engelska prov, sen är allt över!  
jag ska strax fixa mig lite och senare beger jag mig hem till pappa.
Imorgon ska jag först och främst ta mig egenom skoldagen, sen förflyttar jag mig till
parken för lite jordgubbsmys med fröken rådeström!
vad har ni för planer i veckan/helgen?

Jag måste passa på att sända en kram till alla er som följer min blogg, den senaste veckan har jag
fått dubbelt så många besökare än vad jag hade innan, så fortsätt följa mig så får ni se en glad emelie! :D

ska slänga på mig lite kläder nu tänkte jag, ni får bilder sen.
sköt om er
1 kommentarer
Postat av: rådestrumpa

HAHA kraaaam ;*****

2011-05-25 @ 18:07:04
URL: http://linnnepinnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0