kandeedrawings

godmorgon! 
ingen skola för mig idag inte, satt uppe hela natten och skrev på min uppsats men är fortfarande inte klar..
så dagen tillbringar hemma i lägenheten, men det ska pluggas ännu mer.
längtar tills denhär uppsatsen är klar så jag kan fokusera på allt annat, men det är bara två skolveckor kvar
för mig plus ledighet, vet inte hur det är för er andra, men håll ut!

hittade en superbra blogg som jag tänkte tipsa om,
kandeedrawings.blogg.se heter bloggen. hon designar egna kläder och har en egen webshop men har
även en hel del tävlingar på sin blogg. blev precis med i en av dom och det tycker jag ni
också borde vara!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0