lovleeey

jaha, då var man en kusin rikare!
fick ett samtal av min käre morbror som säger att lilla Tilly äntligen är född.
Jag har hela tiden känt på mig att det är en flicka, och hade jag rätt? jodå ;)
hade tänkt att kika lite tv innan jag går och lägger mig. 
Och trotts att jag är ledig imorgon längtar jag efter att få krya ner i sängen just nu.

Så morgondagen kommer se ut ungefär såhär, vid halv nio ska jag möta linnea
utanför ica för att  handla lite god frulle.
sen sätter vi oss i solen och käkar gott, solar lite och sen drar vi in mot stan! 
vid tre ska jag möta adam, tar tåget till nybro och packa ihop lite hemma. sen beger vi oss
mot orrefors med johan och jacob för lite grill och tältning! 

är jätte spänd eftersom detta är årets allra första tältning för mig och jag brukar alltid va lite
små rädd. men hur mysigt är det är inte då att ha sin fina pojke bredvid sig?
underbart!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0