mot fröken krivic

sitter här och pluggar, med gula toner i håret och gul hud. 
ser tydligen ut som jag drabbats av gulsot enligt mamma? men det är väl sånt man får ta när det har varit
spexdag.
trotts att det har varit kämpigt att springa runt som bart simpson med färg på varenda kroppsdel ungefär, så
har dagen varit så enkelt. första lektionen redovisade vi (utklädda? ja!) 
sen har jag inte haft en enda till lektion , men endå gick jag inte hem förens halv tre tiden!

måste berömma alla för att dom varit så bra utklädda, och framför allt felicia och hedda. 
har endast en bild på felicia, men resten får ni se imorgon ;)
nu sticker jag till inda och lägger på mig några kilooos.

här har vi vår negerfelicha with the booty!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0