plockar fram min kreativa sida igen

ser nu i efterhand att bilderna var KASSA, tog 12 stycket tror jag. och endast två av dom blev bra..
men ni får nöja er med bilder i profil och bakifrån idag!
men jag lovar att ni ska få en bild framifrån imorgon, bra va?

iallafall, la undan NO böckerna och fick ett litet ryck.
efter att kikat runt och insett att jag vill ha ett par gråa jeans shorts kom jag på
att jag har ett par två år gamla som jag fortfarande kan ha, helt oanvända dessutom.
så plockade fram saxen och klippte av dom, vek upp kanterna och sydde.

här har ni resultatet

somsagt blev inte bilderna så bra utan ser nu att det mest är rumpan som är i fokus??
men bättre försök imorgon som sagt!

vad tycker ni, ska jag sy dit små nitar på ena bakfickan?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0