sunday

godmorgon!
ja ni, skolan igår gick rätt snabbt som tur va. efter det stack jag och linnea in till stan,
fick med mig en byxdress hem. vet dock inte om jag är så nöjd, så får se om jag lämnar tillbaka den
eller behåller.
blev en promenad med linnea senare på kvällen, väldigt mycket deeptalk men det behövd också ibland.
nu har jag duschat, så snart kilar vi ut på linneas balkong och steker lite tror jag.
är på ruskigt bra humör idag, det är väl för att min kärlek lämnar turkiet och kommer hem till
lilla mig igen! så detta är nog första söndagen jag vill ska gå fort så jag får träffa honom snart!
näe nu ska jag slänga på mig bikinin.
ni får en bild sen igår, puss sålänge!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0