dryg torsdagskväll

hemkommen efter en sväng på stan med linnea, det var lite halvtaskigt väder idag så skippade picniken
i parken. Så jag gick till stan och syndade två riktigt tråkiga "måste-ha" köp ;)
vanligt, tråkiga öronhängen (hålen höll på att växa igen)
och mascara. det är nog bland dom tråkigaste köpen man kan göra?
men det är även sånt man måste ha. bra och ha saker helt enkelt!
syndade även en pizza,
jag måste träna i helgen..

nu har jag städat mitt rum lite, håller på att vika ihop lite kläder som ska fraktas till mamma imorgon.
så ni får lite bilder



1 kommentarer
Postat av: Sara Bergman

sure, snygg blogg!!

2011-05-26 @ 22:37:51
URL: http://ssarabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0