ett tidigt godnatt

nu är jag hemma igen, ovanligt tidigt för att vara en fredag? speciellt när man har varit med fröken 
Krivic!
Nej men hon hade en uppsats som skulle skickas in innan 00.00, så hon behövde skriva och jag ville hem och
vila huvudet. helt slut alltså!
just nu pratar jag med min fina pojke, och jag måste bara få uttrycka mig om hur
otroligt mycket jag älskar honom. 
Kvällen har faktiskt sugit rätt hårt delvis, och han ändrar mitt humör över att samtal??
kärlekens under eller vad säger ni?


ikväll har jag iallafall suttit med härliga människor på mcdonalds och pratar om allt mellan himmel och jord, seriöst!
inte nog med det fick jag aldrig min powernap förut utan drog till modehuset med mamma,
hon köpte en skitsöt topp till mig som ni får se imorgon! Är för trött nu så hoppas ni
har lite överseende.
Puss på er
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0