OM MIG

Ja ni bad om lite info i punktform, och informationen skulle då alltså berätta lite mer om mig.
So here we go...

• Jag har svårt att lita på folk -
Och nu menar jag verkligen svårt, även dom närmaste kan jag tveka på i vissa lägen haha.
Jag oroar mig väldigt ofta om det dom säger till mig stämmer, om det jag säger spelar någon roll osv.
Låter som ett riktigt freak men det är väl rätt förståndigt endå,
att inte lita på folk allt för mycket.
• Jag är otroligt social -
Verkligen, jag kan prata på i evigheter tills jag tröttnar ut min lyssnare. 
Jag älskar att umgås bland folk och mår nästan dåligt när jag är själv, vill ha någon att prata med hela hela tiden!
• Musiken har en stor roll i min vardag -
Musiken bestämmer dagens humör, Känner jag för att starta avicii på bussen in till stan är jag taggad hela dagen seriöst. Och det är samma sak med annan sorts musik.
• Jag har en väldigt elak sida i mig -
När jag stör mig på saker som andra gör, då kan inte jag va tyst.
blir jag arg, vägrar jag lugna ner mig och försöka skaka av mig det.
Jag blir SKIT-ARG istället. haha
• En av mina största rädslor -
Är att förlora min familj, pojkvän eller vänner. 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0