party hard

mina vänner, vilken helg!!
först hos pojkvännen och mös från fredag till lördag, sen på lördagen drog jag till aida dit även sanna kom. 
drog till en hyffs stor fest i lindsdal (förlösa) 
allt va asbra till en början, men en polisbuss och två polisbilar kom och gjorde värsta rassia, tog även en kille osvosv.
sanna aida och jag sprang som fan till bussen, åkte in till stan för att fortsätta festen där men nått
gick snett och vi hamnade på max, 
men nöjd som fan!
Idag, söndag har jag och mamma handlat massa mat och även handlat massvis på ikea.
Mammas ex flyttade ut idag så har typ inga möbler, haha. 
storhandling på ikea och elgiganten imorgon, yes.

allt från mig för tillfället.


1 kommentarer
Postat av: Anonym

varför super du så helvettes mycket?

2011-09-25 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0